niedziela, 22 maja 2016

Nee, kitty~





















Autor
Skąd to mam
***
Well, postanowiłam jakoś oddać moją miłość do MikoRei xD I patrzcie, przy okazji MiSaru się załapało... CHOCIAŻ TEN STRIP JEST TAKI OOC ŻE TO AŻ BOLI. I CO TO KURWA ZA GWAŁTY BYŁY. I nie czarujmy się, Munakata nie pracuje, on tylko układa puzzle xDD A, i dla tych co nie kojarzą, kinkyu battou (chyba źle napisałam ale chuj) to fraza, jaką mówią członkowie Scepter 4 jak wyciągają miecze do walki. Coś w stylu "uzbrojenie gotowe". Ale to dla nich tak charakterystyczne, ze zostawiłam oryginał xD

4 komentarze:

  1. Ja chcę więcej MikoRei!!! ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszesz jakiegoś shrota? Prosieeeee!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *yaaawn* Nope, ale przetłumaczyłam już jedno doujinshi i będę je wstawiać dzisiaj. Plus mam drugie na warsztacie, a potem może się zajmę kolejnymi. Są takie fajne do edycji ;-;

      Usuń