niedziela, 19 czerwca 2016

Nowa gra

Ledwo zrobiłam tamtą zakładkę i wzięłam się za szukanie RPG Makerów a już zaczęłam kolejny projekt xD Tym razem wzięłam się za Blank Dream > ang wersja < Ogólnie jest to... ekhm, straszna gra. Serio. Ja jej nie przeszłam. Ale gdyby ktoś chciał mieć jej polska wersję, to fabularnie jest genialna. Serio. Nie patrzcie tak na mnie xDD Przetłumaczyłam już database i skrypty (te nie do końca, muszę sprawdzić wszelkie okienka menu przy odpaleniu gry) i teraz tłumaczę eventy w grze. Hmm... Nie będę prognozować kiedy będzie, ale wrzucę nowego posta w tej sprawie. A teraz dobranoc, idę umierać do MayuKuro i Siegfrida i Eustace'a i Jity i Grana i ogólnie graj ktoś ze mną w Granblue, ta gra zabierze wam życie, zniszczy przyjaźnie i wyssie wszelką forsę z portfela, potwierdzone info.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz